Medicină generală

Consultații de specialitate, asigurăm urgențe non-stop 24/7

clinica veterinara ilfov

Medicină generală - consultații medicină veterinară

Servicii medicale complete pentru animăluțul tău de companie – consultații medicină veterinară realizate de o echipă multidisciplinară cu experiență, aparatură medicală de top pentru diagnosticare și tratament, servicii disponibile non-stop.

Consultarea animalelor de companie este foarte importantă, deoarece animalele de companie sunt foarte importante pentru noi și este absolut imperativ să ne asigurăm că se efectuează o examinare amănunțită înainte de a recomanda orice fel de tratament sau medicamente.

Consultațiile de specialitate sunt primul pas pentru un animăluț sănătos, iar împreună cu specialiștii noștri, tu și animalul tău sunteți pregătiți să fiți îndrumați și supravegheați de experți în domeniu.

Prioritatea noastră este să facem tot ce putem pentru a vă scăpa de stres, într-un cadru în care tu și animalul tău de companie să vă simțiți confortabil. Ne angajăm pe deplin să ne asigurăm că tu și animăluțul sunteți pe cele mai bune mâini, într-un loc în care vă simțiți în siguranță.

Dacă sunteți în căutarea unei clinici pentru animale de companie în zona Pipera – București – Ilfov, în care să aveți încredere, veniți și vizitați atât Spitalul Veterinar Non-Stop Vetlife Dr. Cazan, situat pe Bd. Pipera, nr. 19/1, cât și Clinica Veterinară din Bd. Pipera 47.

Cele mai solicitate servicii de medicină veterinară

O consultație este șansa ta de a discuta orice întrebări sau probleme pe care le ai cu animalul tău de companie. Și este oportunitatea noastră de a-ți oferi animalului tău de companie o examinare amănunțită de la cap până la coadă. Orice probleme sau probleme pe care le găsim trebuie să fie discutate și un plan de tratament elaborat pentru ceea ce este mai bine pentru animalul de companie și ceea ce se potrivește bugetului tău.

Pe lângă accidente, care reprezintă o situație de urgență clară și evidentă, iată câteva situații în care ar fi bine să apelezi de urgență la medicul veterinar:

• sângerare severă sau sângerare care nu se oprește în 5 minute
  • sufocare, dificultăți de respirație sau tuse neîntreruptă
  • sângerări din nas, gură, rect, tuse cu sânge sau sânge în urină
  • incapacitatea de a urina sau de a trece fecale (scaun) sau
  • durere evidentă asociată cu urinarea sau evacuarea scaunului
  • leziuni ale ochiului (ochilor)
  • suspectezi sau știi că animalul tău de companie a mâncat ceva otrăvitor, cum ar fi antigel, xilitol, ciocolată (!), otravă pentru rozătoare etc.
    convulsii
  • oasele fracturate, șchiopătura severă sau incapacitatea de a mișca piciorul (picioarele)
  • semne evidente de durere sau anxietate extremă
  • stresul termic sau insolația
  • vărsături sau diaree severe – mai mult de două episoade într-o perioadă de 24 de ore, sau oricare dintre acestea combinate cu o boală evidentă sau oricare dintre celelalte probleme enumerate aici
  • refuzul de a bea timp de 24 de ore sau mai mult
  • inconştienţă

Concluzia este că ORICE îngrijorare cu privire la sănătatea animalului de companie justifică, cel puțin, un apel la medicul veterinar. Sună acum la 0740 074 024

Atât cățeii, cât și pisicile au nevoie de vaccinare și deparazitare, cu mențiunea că schema aplicată cățeilor este complexă. Odată încheiată schema de vaccinare la pui, recomandarea este pentru vaccinare anuală, cu precizarea că data de vaccinare anuală trebuie să fie cât mai apropiată de ziua împlinirii celor 12 luni, pentru a nu fi necesar rapelul.

Cel mai bine ar fi să vorbești cu medicul curant despre rutina potrivită animăluțului tău. Ne poți suna la 0740 074 024.