Cosmetică veterinară

Servicii complete tuns – spălat câini și pisici

cosmetică veterinară

Cosmetică veterinară - tuns, spălat câini și pisici

Cosmetica veterinară se referă la produsele și procedurile cosmetice utilizate pentru a îmbunătăți aspectul și starea fizică a animalelor. Acestea includ produse pentru îngrijirea pielii și a blănii, precum și produse pentru igiena dentară și curățarea urechilor. În plus, cosmetica veterinară poate include și proceduri estetice, cum ar fi tunderea și modelarea blănii sau manichiura unghiilor.

Îngrijirea animalelor de companie este o activitate de întreținere a sănătății care este fundamentală pentru bunăstarea animalelor de companie.

Majoritatea animalelor de companie necesită un anumit grad de îngrijire, care poate include îngrijire de bază de igienă, cum ar fi periajul, tunsul, spălatul, curățarea urechilor și tăierea unghiilor. Îngrijirea inadecvată poate duce la durere și disconfort pentru animal și la alte amenințări la adresa sănătății și bunăstării animalelor. De exemplu, atunci când unghiile animalelor nu sunt tăiate corespunzător, acestea pot modifica mersul animalului și pot face mersul inconfortabil sau greoi. În cazuri extreme, ghearele pot crește într-un model circular și pot pătrunde în labele de pe partea inferioară a picioarelor, provocând răni dureroase. Ghearele supracrescute pot modifica poziția anatomică normală și funcția picioarelor.

În plus, unele animale de companie, cum ar fi rasele de câini cu păr lung, sunt deosebit de vulnerabile la părul în exces. Părul neîngrijit cronic poate contribui și provoca afecțiuni medicale, cum ar fi iritația și infecția pielii, infecții recurente sau cronice ale urechii și oculare și boli, murdărirea și obstrucția anale, constipația și infestările parazitare. În cazuri grave, părul în exces poate înconjura membrele inferioare și poate îngusta fluxul sanguin și drenajul limfatic, ducând la moartea țesuturilor moi și la leziuni osoase.

Servicii de cosmetică veterinară disponibile în clinicile Vetlife

În funcție de nevoile animalului de companie, centrele Vetlife vă pot oferi o combinație dintre următoarele în timpul unei sesiuni de îngrijire:

• baie: șampon și balsam
  • periere și descurcare blană încurcată
  • tăierea și pilirea unghiilor
  • detartraj și periaj dentar profesional
  • tunsori specifice rasei sau tunsori complete
  • curățarea urechilor

Deși puteți alege să vă asumați responsabilitatea și angajamentul de timp de a vă îngriji singur animalul de companie, există câteva motive întemeiate pentru a face treaba de către un îngrijitor profesionist:

Avem la dispoziție o gamă largă de instrumente de îngrijire, de la diverse mașini de tuns și produse speciale pentru piele până la mese reglabile de îngrijire și căzi de baie concepute special pentru animalele de companie. De asemenea, avem la îndemână o selecție de șampoane speciale pentru pisici și câini cu alergii, iritații ale pielii, purici și căpușe.

Avem multă experiență în manipularea câinilor și pisicilor. Știm ce să facem pentru a menține pisica sau câinele în siguranță în timpul toaletei. Avem experiență în manipularea animalelor în vârstă, a animalelor cu probleme de comportament și multe altele.

Oricât de mult ne iubim animalele de companie, atunci când vine vorba de curățarea și îngrijirea lor, există anumite sarcini care sunt departe de a fi plăcute. De la spălarea cu șampon a câinilor foarte murdari, până la îndepărtarea puricilor și căpușelor și curățarea glandelor anale, un îngrijitor profesionist va face ltoate aceste lucruri.

Sesiunile de îngrijire sunt programate, în general, la interval de 4-6 săptămâni, iar durata unei ședințe poate varia de la o oră la două și chiar trei, în situațiile cele mai delicate.

Îngrijirea este o necesitate pentru a vă asigura că animalul de companie rămâne curat și sănătos. Această sarcină poate îndepărta blana murdară sau în exces, purici și căpușe. Alte condiții de sănătate pot fi, de asemenea, oprite sau prevenite.

Deoarece ne putem confrunta cu noduri în părul animalului de companie, acest lucru poate duce la durere și disconfort – ceva ce orice proprietar dorește să prevină. Un periaj bun va face și blana câinelui să strălucească. Unghiile lor vor fi tăiate pentru a preveni ondularea și invazia germenilor.

Detectarea timpurie a infecțiilor sau problemelor pielii este cheia sănătății animalului de companie, iar îngrijitorul va ști ce să caute. Vom găsi orice inflamații, noduli noi, infecții, erupții cutanate sau leziuni care ar putea fi ratate chiar și de cel mai harnic proprietar. De asemenea, putem surprinde din timp o problemă și o putem trata.