Servicii

Servicii medicale complete, cosmetică, pensiune, petshop

consultatii veterinare non stop bucuresti ilfov

Servicii complete de diagnosticare, control preventiv, vaccinare și deparazitare, echipă multidisciplinară.

clinica chirurgie veterinara bucuresti

Chirurgie Neurochirurgie

Intervenții simple și complexe, bloc operator ultramodern, neurochirurgie, terapie intensivă, anestezie inhalatorie.

computer tomograf caini pisici bucuresti ilfov

Radiologie și Imagistică

Radiografii, ecografii de specialitate, computer tomograf de ultimă generație, specialiști cu experiență.

laborator de analize veterinare non-stop bucuresti ilfov

Analize de Laborator

Pachet de analize de bază, solicitări pentru analize laborioase, disponibilitate 24/7, inclusiv pentru urgențe medicale complexe.

clinica veterinara ilfov

Recuperare Medicală

Servicii complexe de recuperare medicală post evenimente traumatice, metode eficiente, evaluare cu acuratețe.

clinică veterinară deschisă sărbători

Cosmetică Grooming

Tuns, spălat, toaletat unghii, în deplinp siguranță și confort, inclusiv pentru câini agresivi, gestionare situații complicate.

pensiune animale ilfov conditii excelente

Pensiune
Câini și Pisici

Cazare în cuști individuale, asistență medicală non-stop, plimbări zilnice, acces pet shop și farmacie veterinară, grooming la cerere.

farmacie veterinara pipera

Pet Shop Farmacie

Disponibilitate gamă largă de produse – hrană, accesorii – și medicamente specifice medicinei veterinare, consiliere de specialitate.